2012/12/17

Eskerrik Asko Guztioi!

Irailaren 19an hasi nintzen Blog hau sortzen. Hasieran inolako ideiarik ez nuen baina oso erraza izan da klasean izandako azalpenekin zein nire aldeko ikerkuntzatik ikasitakoa praktikan jartzea.

Oso baliagarria iruditu zait Blog bat sortzen ikastea, izan ere, irakasle izango garenok honelako tresnak erabiltzen ohitu behar dugu. Gurasoekin kontaktua izateko zein informazio publikoa zabaltzeko oso aproposa da eta etorkizunean erabili egingo dut.
Azkenik, esan beharra daukat lan handia egin dudala, bloga ebaluatzeko errubrika pausoz pausu jarraitu dut eta emaitza oso ona dela uste dut. 

Eskerrak eman nire blogean sartu diren guztiei, iruzkinak egin dituztenei ere. Espero dut gustatu izana eta baliagarria suertatu izana.

Hurrengorarte!!    

No hay comentarios:

Publicar un comentario